Graag wil ik je meer over mij persoonlijk vertellen.
Mijn naam is Thomas Schütz, ik ben 32 jaar oud en ik beschouw mezelf als een levensgenieter. Mijn vier grootste passies zijn het zijn op het water, lekker eten en drinken, reizen en gezelligheid.
Het was dan ook geen verrassing dat de naam van mijn eigen marketingbureau snel gekozen was. Sinds mijn jeugd ben ik te vinden op het water en heb ik graag het roer in eigen handen.
Het feit dat ik al op jonge leeftijd een eigen rubberboot had om op avontuur te gaan, heeft bijgedragen aan mijn ontwikkeling als vrijheidsbewuste ontdekker van het leven.
Sinds 2013 ben ik regelmatig op het water te vinden in Amsterdam, meestal als kapitein op sloepen met vrienden en kennissen. Het mooie van het zijn op het water is dat mijn andere drie passies vaak ook aanwezig zijn.
In 2019 kocht ik mijn eerste eigen houten sloep uit 1918, waar ik anderhalf jaar veel plezier van heb gehad. Als opvolger heb ik in 2021 samen met een goede vriend van mij een sloep laten bouwen naar eigen wensen. Bij mooi weer is het goed mogelijk dat je onze boot hebt zien varen in Amsterdam.
De afgelopen jaren heb ik veel nieuwe landen mogen ontdekken en prachtige ervaringen opgedaan. Het beleven van avonturen heeft ervoor gezorgd dat ik mijn droom ga verwezenlijken: het (nog) meer kunnen reizen en ontdekken van de wereld.
Na 12 jaar te hebben gewerkt in sales en marketing, ga ik nu bedrijven als freelancer helpen binnen deze vakgebieden. The Marketing Captain is er om jou te ontzorgen op het gebied van marketing, met soms een uitstapje naar sales. Door het toepassen van de juiste strategieën voor jouw zakelijke successen, kan ook jij meer gaan genieten.
Ik kijk er naar uit om je mee te kunnen nemen op het water en verder kennis met elkaar te maken!
The Marketing Captain heeft ons geholpen bij het finetunen van onze digitale marketingstrategie, inclusief de ontwikkeling van een nieuwe website die aan alle eisen van zoekmachines voldoet.
Daarnaast worden wij ondersteund bij het creëren en beheren van inhoud op onze sociale mediakanalen, wat resulteerde in een aanzienlijke toename van onze online vindbaarheid en verkeer.
Ook hebben wij vacatures bij de juiste kandidaten laten landen via Social media-advertenties
Met behulp van de prospectherkenning van The Marketing Captain hebben we potentiële klanten geïdentificeerd op onze website, waardoor we gerichte prospectie kunnen uitvoeren.
We zijn erg blij met de samenwerking.
The Marketing Captain heeft ons geholpen bij het bijsturen van onze digitale marketingstrategie mede door middel van een nieuwe website die voldoet aan de eisen van zoekmachines.
Daarnaast ondersteunt TMC ons bij het creëren en beheren van onze content op sociale mediakanalen, waardoor we veel beter vindbaar zijn en nu op veel zoektermen op de eerste pagina van zoekmachines verschijnen.
Dankzij de prospectherkenning van The Marketing Captain hebben we veel potentiële klanten geïdentificeerd op onze website, waardoor we gerichte prospectie kunnen uitvoeren.
We zijn zeer tevreden met de samenwerking.
TMC heeft een volledige nieuwe website gebouwd.
TMC heeft een nieuwe verhuiscalculator voor mij gemaakt waarmee we alle benodigde informatie voor verhuizingen direct kunnen verzamelen.
Bovendien hebben ze de website uitgebreid naar vijf talen en verschillende nieuwe landingspagina’s, waardoor we een breder publiek kunnen aanspreken.
Dankzij deze expertise is onze vindbaarheid voor verhuis en opslagdiensten in verschillende steden aanzienlijk verbeterd, wat heeft geleid tot een toename van het aantal klantaanvragen.
We zijn uitermate tevreden over de samenwerking met The Marketing Captain.
Wil je je volledig richten op jouw kernactiviteiten? Laat mij het compleet uitvoeren van jouw marketingstrategie op mij nemen.
Wil je alleen een specifiek onderdeel van jouw strategie aanpakken? Ik ben er om je te helpen.
Ben je een marketingmedewerker tijdelijk kwijt? Ik kan bijspringen en helpen om de prestaties van jouw marketingstrategie op peil te houden.